środa, 1 lutego 2017

Pop of pink



                       Falbany to kolejny trend który bardzo przypadł mi do gustu. Dlatego dziś prezentuję Wam falbaniastą bluzeczkę z SammyDress. Kolor i fason jest bardzo uniwersalny-można ją założyć do prawie wszystkiego. Aby co nieco ożywić stylizację wprowadziłam odrobinę różu, min. torebeczkę z Zaful.















                                                 Blouse  - price here

                                         Glitter wristlet -price here

99 komentarzy:

  1. Bardzo lubię białe spodnie. :-) Wyglądasz jak zawsze cudnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. los zapatos rosa son adorables, te quedan preciosos

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzeczka ma coś w sobie :) Biała w sklepie już tak ładnie nie wygląda. Też skusiłam się na falbanki ale inną i białą. Będzie raczej dobra na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie biel bardziej pasuje, ja się trochę" gubię" w jasnych odcieniach ;-)

      Usuń
    2. Aż nie miałam odwagi jej jeszcze ubrać, zrobię to jutro :) No i się okaże, oby nic nie prześwitywało :)

      Usuń
  4. pink is my favorite color!! lvoe this shoes!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzka :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks a lot :D

    love it :D your blouse is amazing and this pink contrast look on fleek :D

    NEW REVIEW POST | Sea Greece: Gel and Scrub – Organic Product to Know.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerń, biel + róż. Jak dla mnie to przepis na idealne połączenie :) Stylizacja niby w klasycznych kolorach, ale ożywiona jednym dodatkowym i do tego w przepięknym odcieniu. Uwielbiam - szczególnie podobają mi się szpilki <3

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  8. Great look!!!!
    Kisses
    Marta

    www.lagattarosablog.it

    OdpowiedzUsuń
  9. such a stunning top and pop of colour! amazing colour combo!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chcę owe szpile;D są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely outfit, pop of pink is great on white and black! xoxo
    You have a lovely blog. If you like we can follow each other on GFC, just let me know on my blog and I`ll follow you back asap.
    Vesna - Home Chic Club

    OdpowiedzUsuń
  12. I'm completely in love with your shirt :) And what a beautiful pop of color!

    OdpowiedzUsuń
  13. You look insanely.
    Great styling and cool heels
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam podobną bluzkę w sensie materiał ale bez tej falbanki :) szpilki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. You look like a real life Barbie! :) I adore the outfit and the pop of pink is just perfect! <3

    fashionabejita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. So beautiful!!!!!!!!!!! Stylish blouse and shoes!!!!!! Totally love!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cool pink accessories and your blouse is everything Alice darling!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  18. Great look! I love the black top and the pops of pink are perfect!
    Julia x
    http://www.thevelvetrunway.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie. Piękne buty i torebka. Ciekawa ta bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  20. As always stylish look) Amazing outfit)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna bluzka, uwielbiam falbanki :) różowe dodatki fajnie dopełniają całość :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mówiłam już to milion razy, ale powtórzę raz jeszcze "uwielbiam Twój styl".
    Dziś w tej stylizacji wyglądasz jak milion dolarów!
    A bluzka jest genialna! Absolutny hit jak dla mnie.
    Pozdrawiam! Miłego popołudnia :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezwykle szykowna ta bluZeczka, a różowe dodatki to świetny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  24. I love pink, and you're so gorgeous with this look!
    Kisses

    TruccatiConEva

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Stylizacja świetna...ta bluzka i te szpilki, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, pięknie, kobieco i bardzo na czasie. Świetny pomysł z tym różem.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. gorgeous blouse and amazing touches of pink
    new review on my blog <<< cases and wallet 2 in 1 for iphone >>>
    have an happy day, kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. Eu gosto dos dois! ;D

    Adorei o look! Fiquei encantada com o sapato!

    Ótima quarta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Those shoes just make that outfit! Great look girl! <3 - http://www.domesticgeekgirl.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastycznie wyglądasz:) bardzo ładną masz bluzeczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny zestaw; najbardziej wpadła mi w oko torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw, podoba mi się połączenie stonowanej kolorystyki z mocnymi akcentami.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne buty i torebka, zwracają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniale wyglądasz,nie mogę się napatrzeć,a szpilki boskie!:):*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten różowy dodatek jest wspaniały<3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam falbanki, są takie kobiece. Twoja bluzka jest cudowna, chętnie widziałabym ją w swojej szafie :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow,wownyou look stunning
    I love love your pink pumps

    OdpowiedzUsuń
  38. Co jak co, ale bluzka genialna :) Ogólnie cała stylizacja świetna :)
    klik - 9,20$, 14,49$ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Arrasou lindo look amei, Obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  40. The frills at the bust connected to sleeve part is so adorable. Moreover, pairing monochrome with hot pink is a nice idea because it could create chic-sexy look :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna stylizacja! Swietne ciuszki :)
    Obserwuje i zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Isnt that pink so pretty !!

    http://anaturellecraving.blogspot.sg/

    OdpowiedzUsuń
  43. Thanks a lot :D

    As I said yesterday, you look absolutelly fenomenal :D

    NEW OUTFIT POST | 10 FACTS ABOUT ME.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo oryginalna bluzka. Dobrze, ze zrównoważyłaś ja jasnymi spodniami, bo bardzo poszerza górę sylwetki. Szpilki i torebeczka przepiękne. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Hello, wow, I love the glimmer in the pink. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  46. That blouse is amazing and Adore the touch of pop color here!
    Kisses
    Cinzia

    Www.callmeblondiebycinziasatta.com

    OdpowiedzUsuń
  47. That blouse is amazing and Adore the touch of pop color here!
    Kisses
    Cinzia

    Www.callmeblondiebycinziasatta.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta bluzeczka jest świetna, bardzo mi się podoba ta stylizacja <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Bluzka bardzo ciekawa, nie dla wszystkich, bo trochę poszerza górę. Przy większym biuście odpada.Falbany to fajny trend ja jednak muszę ich unikać. Fajnie wyglądasz. Różowe dodatki to dobry wybór. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się , falbany nie są dla wszystkich. Na szczęście jest tyle różnych trendów, że każdy może znalezć coś dla siebie ;-)

      Usuń
  50. Cute purse, actually i think that black, white and pink are the perfect match! i loved it. ♡ xoxo, Blog B de Bia

    OdpowiedzUsuń
  51. This top is SO pretty. What a perfect statement piece. Also loving the pops of pink from your accessories. :)

    Best,
    Christina
    Looks by Lau

    OdpowiedzUsuń
  52. Ala,czarny top jest GENIALNY:))) polaczenie z bialymi spodniami i rozowymi dodatkami -super Cala stylizacja jest perfekcyjna :))) Spokojnie mozna Cie kopiowac i miec gwarancje,ze bedzie sie swietnie wygladac !!na koniec moge tylko napisac WOW!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Dear Alice, I really like it how you are wearing the ruffles trend here! The top is really amazing and I love the pop of colour with the shoes!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  54. What a wonderful blouse! Shoes just gorgeous!
    I love your style!

    OdpowiedzUsuń
  55. Looking so adorable, I'm in love with the pattern and the colors together! The heels are fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  56. Amazing shoes!!!!!! Thank you for your comment on my blog!!! 👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  57. Szpilki są genialne. Marzą mi się takie ale chabrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  58. You are so beautiful today... I love the shoes color
    A big hug

    OdpowiedzUsuń
  59. Wonderful combination of design and colours. Everything fit together - even a handbag and shoes. It is really marvellous!

    OdpowiedzUsuń
  60. Super stylizacja, a bluzka mi się jakoś z Dior'em kojarzy ;).

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, czarny w połączeniu z różowym wygląda tutaj naprawdę genialnie :) Szczególnie wpadła mi w oko Twoja bluzka, mamy podobny gust :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękna bluzka... no i te buty... ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. he vuelto a venir para repasar tu look, es tan bonito

    OdpowiedzUsuń
  64. A pop of pink is always a good idea! Especially with valentines day coming up in 2 weeks! I love that you kept the remainder of your outfit fairly neutral too!

    xoxo Rina
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny look. Potrafisz wyszukać sliczne bluzki w przystepnej cenie. Tą z poprzedniego posta dalej mam w głowie. A Twoje różowe szpilki są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczna stylizacja.Cudowna bluzka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  67. Masz rację falbany są 'the best' - kobiece, piękne, coś podkreślające i coś tuszujące (gdy trzeba) :D . Piękne kolory - ten róż dobrałaś idealnie - trzy różowe punkty - usta, buty, torebka - genialnie :) . Miłego wieczorku - paaaaaaaaaaa Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoje wielkie wsparcie , buziaki :-)

      Usuń
  68. Falbany to nie moja bajka , ale co komu w duszy !
    Intrygująca bluzka , a różowe akcenty miodzio

    OdpowiedzUsuń
  69. Kochana jestem pod wrażeniem jak wspaniale wyglądasz i ile cudownych stylizacji stworzyłaś <3
    Sporo mam do nadrobienia, niestety musiałam pokonać sporo przeciwności losu, ale już zamykam stare rozdziały, mam nadzieję raz na zawsze :)

    Wyglądasz pięknie w falbanach, faktycznie to ostatni trend i absolutny hit, z czego się bardzo cieszę, a tak fajnej bluzki nie widziałam jeszcze, jest cudna <3
    rewelacyjnie ożywiłaś stylizację mocnym akcentem kolorystycznym, cudnie Ci w białych spodniach Alu :) Włoski Ci urosły, pięknie się prezentujesz, widzę, że u Was nie jest zbyt zimno chyba :) u mnie cały czas dosyć mrożno, ciężko wybrać się na zdjęcia, pogoda trochę też stopuje :) ale wiadomo, nie ma co wymyślać, tylko brać się do roboty :D

    Kochana cudownego weekendu życzę, buziaki ślę :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu!!! W tym tygodniu było u nas +14 stopni więc wiosna prawie :-) Włosy mi urosły ale muszę je obciąć- nie mam jednak jeszcze na nie konkretnego pomysłu ;-) Udanego weekendu kochana :-)

      Usuń
  70. Pink, white, and black is my favorite color combination!
    Have a lovely weekend :)

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  71. Widziałam tą bluzkę w sklepie i się zastanawiałam nad nią, ale teraz jak ją zobaczyłam u Ciebie, to mi się bardzo spodobała.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne szpilki, bluzka, spodnie, torebka! Podoba mi się dosłownie wszystko:)

    OdpowiedzUsuń