środa, 8 lutego 2017

Bags from SammyDress



             Niektóre kobietki mają mnóstwo torebek i ciągle nie jest im dość gdy widzą następną. Inne panie mają jedną, klasyczną torbę, którą noszą dosłownie wszędzie . Ja nie zaliczam się do żadnych z  tych grup i torebki kupuję od czasu do czasu. Ostatnio wypatrzyłam parę piękność w sklepie Sammy Dress. Tam zdecydować się na tylko jedna to problem gdyż wybór jest naprawdę wielki ;-) Poniżej zaledwie kilka sztuk z ich wielkiego asortymentu.
Chciałam dziś jeszcze wspomnieć o nowym sklepie YoShop którego asortyment pokazywałam w zeszłym tygodniu. Ma on mnóstwo gadżetów i różnych pomysłów na walentynkowe prezenty i jeśli jesteście ciekawi zajrzyjcie TUTAJ. Podkreślić muszę ,że wiele rzeczy jest tam w promocyjnej cenie:-)




                                                          Color block bag-  price here




                                                       Golden handbag-   price bag



                                                        Tote bag  - price here






                                           Ethnic style bag - price here




                                              Handbag with colored strap-  price here




                                                             Crossbody bag - price here







                                                            Velvet bag - price here

70 komentarzy:

  1. I must say the bags are really beautiful, dear Alice! They are the proof it is not necessary to spend a lot of money for a cool bag!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklep Summydress ma naprawdę świetny wybór torebek, zresztą podobnie jak innych rzeczy :D Najbardziej podoba mi się torebka z drugiego zdjęcia <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tam upatrzoną jedną torebkę ;) Ta druga, niebiesko, czarno biała za 12 dolarów jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Can I have them all? :) What a stunning choice! The velvet one is just perfect! <3

    fashionabejita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. The bags are fabulous! Very excited to get one of my own))

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza propozycja podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Such gorgeous bags! I love the first one especially xx

    http://www.thatnewdress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dużo torebek na stanie, ale jestem na etapie szukania nowej. :-)
    Bardzo podoba mi się Golden handbag- price bag :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne torebusie wszystkie zachwycają.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne torebki,szczególnie różowa i etniczna.Poklikane(:

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, Alice ! Ça c'est un vrai festin pour les yeux :) J'adore le sac Velvet. Bises :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza różowa torebeczka byłaby takim spełnieniem mojego marzenia z dzieciństwa! No cudeńko! A ten kolor - doskonały :)
    Czemu ja jeszcze nie mam żadnej torebki w takim odcieniu? ;)
    Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  13. mają świetne torby
    może sama się na jakąś skuszę

    OdpowiedzUsuń
  14. Alu,wszystkie sa swietne ale najbardziej mnie urzekly 3 pierwsze:))))Zlota jest przecudna :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Są świetne! Chyba najbardziej spodobała mi się ta złota... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I want them all hahaha!

    Love,
    Dascha

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks a lot :D

    love all sellection my dear, specially the second and third :D

    NEW OUTFIT POST | Life Lessons That I Learned.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  18. etniczna najbardziej mi się podoba, cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie są te torby. Ciekawa jestem jak z jakością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam torebki z tego sklepu i przyznam ,że jakościowo nie odbiegają od tych w sklepach stacjonarnych. Natomiast ja mam złe doświadczenia z torebkami z Guess:kosztują słono a w dwóch odłamały mi się uchwyty na rękę, więc skończyłam z tą firmą.

      Usuń
  20. Amazing handbags!!! Want it all of them!! Im in love with the first! Pink is always a good idea! Kisses dear!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: SILVER & PINK | CASUAL LOOK FOR A RAINY DAY

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej z tych wszystkich, które pokazałaś podoba mi się Metal Colour Spliced Tassels Tote Bag.

    OdpowiedzUsuń
  22. So stylish bags) Like details)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  23. mam kilka toreb z chińskich sklepów i są naprawdę fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  24. The velvet bag is so pretty! I definitely need one of my own. :)

    Best,
    Christina
    Looks by Lau

    OdpowiedzUsuń
  25. Dwie pierwsze i ostatnia skradły moje serducho <3


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Lindas bags amei todas, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  27. What a lovely selection of bags! They are all really cute, but the first one is my favorite! I love both the color and the shape!
    Julia x
    http://www.thevelvetrunway.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Awesome round-up, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Such a lovely choices! I like them <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe torebki, chociaż ja od tym względem jestem strasznie wybredna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze twierdzę, że torebek nigdy nie jest za dużo :) Bardzo lubię zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  32. such pretty bags! loving the variety of designs as well!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  33. ;)

    Amei essas bolsas! Minha favorita é a terceira (com o batom e a boca)!

    Ótima quinta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. In love with model number 4!

    -Kati
    http://almoststylish.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  35. Crossbody jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Great bags! I want the first one!!!
    Kisses

    TruccatiConEva

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedyś częściej kupowałam torebki, dzisiaj mniej, ale te przedstawione przez Ciebie pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsza jest cudna, i ta druga od końca też b. mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  39. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta granatowa torebka jest świetna! Poklikałam w linki. Będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie i też poklikasz w linki.

    OdpowiedzUsuń
  41. The gold handbag is my favourite and I am one who has many, maybe too many bags ! But tries to wear most of them ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwsza propozycja najładniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  43. I'm really digging that sparkly pink bag from Sammy Dress. It would be the perfect Valentines Day accessory!

    xoxo Rina
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Handbags are just lovely! I especially like those that are made of velvet

    OdpowiedzUsuń
  45. Też zaliczam się do grupy, która lubi kupić sobie nową torebkę od czasu do czasu :) Bardzo podoba mi się Twój wybór, Alu, szczególnie pierwsza i ostatnia torebka podbiła moje serce :)
    PS: Pytałaś o kolor mojej pomadki, jest z Avonu, to odcień Berry Blast :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Thanks a lot :D

    I'm bag addicted :3

    NEW TIPS POST | Complete VALENTINE’S DAY Gift Guide: Him and Her.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Awesome! Happy weekend. :)

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ciekawe torebki, a ostatnia czerwona - to mój gust 100%)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow...All these bags are so tempting...xoxo, Neha
    http://www.theinstylejournal.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. A lipstick bag my favorite so fun
    A big hug

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta pierwsza torebka jest piękna ! No i w super cenie :)
    Pozdrawiam:)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. am obssesed with the second bag,its so pretty

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie wiedziałam, że w tych sklepach można znależć takie cuda !! Te torebki - worki są obłędne, różówa - miodzio <3 cała reszta też bardzo mi się podoba. Taką bordo jak tu pokazałaś - to podobną już sobie sprawiłam :P

    Buziaki kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  54. I love that Goleden Handbag!
    The design of lip is so fabulous :)

    akiko

    OdpowiedzUsuń